9. maaliskuuta 2013

Haaste...



Live in my skinny jeansin Emilia haastoi minut seuraavaan haasteeseen.

Ohjeet:

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

Minä:
1. Olen aina etuajassa. En muista koska olisin myöhästynyt jostain.
2. Olen tarkka tavaroistani ja jos hävitän jotain olen suunniltani.
3. Olen siivousintoilija vaikka inhoan siivoamista. Tavarani ovat aina järjestyksessä.
4. Pohdin välillä liikaa ja alan stressaamaan turhista asioista.
5. Harrastan liikuntaa ja tulen siitä hyvälle mielelle!
6. Olen koukussa Fastin Luxus -patukkaan "Caramel&Hazelnut". Syön yhden joka päivä. :)
7. Olen iltauninen enkä jaksa valvoa myöhään. Aamulla olen ajoissa tikkana pystyssä oli arki tai viikonloppu.
8. Rakastan shoppailua ja toisaalta voin vain kierrellä katsella jos sikseen tulee...
9. Asun Helsingissä Ullanlinnassa.
10. Olen ICT -alalla.
11. Olen huumorintajuinen ja rakastan hassuttelua ja hassuja juttuja! :)

 






Kysymykset Emilialta:
 







1. Jos pitäisi valita yksi asuste, jota käyttää koko loppuelämä, minkä ottaisit? Chanel 2.55
2. Lempiravintola? Chez Dominique
3. Missä näet itsesi 10 vuoden päästä? Matkustelen ja nautin elämän pienistä asioista.
4. Mikä oli viime vuonna paras näkemäsi elokuva? Miksi? Elokuva Coco Chanelista. Oli mielenkiintoista tutustua tuohon kaikkien tuntemaan legendaan. Mistä kaikki alkoi ja mihin se päättyi...
5. Pizza oreganolla vai ilman? Oreganolla...
6. Lempiblogisi? Niitä on niin monta. Yksi niistä "They all hate us".
7. Kauanko laitat aamulla itseäsi? 15 minuuttia. Olen tosi nopea...:)
8. Millainen olisi unelmiesi matkakohde? Aurinkoa ja mahtavat shoppailu mahdollisuudet
9. Entä minne et matkustaisi missään nimessä? Muslimimaihin...
10. Välttämätön asia jota ilman et tulisi toimeen? Raha
11. Yksi asia, jossa olet todella hyvä? Korvapuustien leipomisessa ;)
 

Minun kysymykset teille:

1. Mielipuuhasi?
2. Jos voisit ostaa ihan mitä vaan, mitä se olisi?
3. Miksi aloitit bloggaamisen?
4, Suosikkivaatteesi tai asusteesi?
5. Tärkein ihminen elämässäsi?
6. Mitä harrastat bloggaamisen lisäksi?
7. Mikä sinunsta tulee isona?
8. Unelmasi...
9. Kaupunki vai maaseutu?
10. Kengät vai laukku? Millaiset tai mikä?
11. Mitä odota tulevaisuudelta?





 






 
 
Haastan seuraavat blogit:

1. Petit Passion
2. BagMiss

3.Bag Boots& Beyond
4. Daydreaming
5. Privat Blend
6.Falling for fashion
7.In my ballerines
8.Style Plaza
9. Sports Lady
10.Tehtävänä toteutus
11.Puuvillankukkia ja päiväkirjoja




 
 
 
 


3 kommenttia:

  1. Oon varmaan perinyt sitte sulta ton aina ajoissa. En oo ikinä myöhässä ja saan odottaa aina muita. Saisit opettaa hei muakin leipoo korvapuusteja ku mulla ne aina epäonnistuu :(

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta! Aurinkoista lauantaita:)

    VastaaPoista
  3. Näitä haasteita on aina mukava lukea muiden blogeista. :)

    VastaaPoista

Haluan ylläpitää blogissani positiivisen fiiliksen ja tästä syystä vain asialliset kommentit julkaistaan! :)