25. heinäkuuta 2013

Liikunnan iloa


Olen koko aikuisikäni ollut kova liikkumaan. Viikko-ohjelmaani on kuulunut 4-5 kertaa jokin sortin liikuntaa. Viimeiset vuodet saliharjoittelu sekä spinning ovat kuuluneet joka viikkoiseen liikuntaani. Kulunut kevät on ollut poikkeus. Uuden asunnon hankinta ja remontti veivät aikani ja liikunta jäi melkein kokonaan. Lukuunottamatta satunnaisia kertoja kuntosalilla.

Alkuun liikkumattomuus ja treenien väliin jättäminen tuntui jopa hyvältä. Ei tarvinnut aikatauluttaa treenejä johonkin kohtaan päivää vaan olin vapaa tekemään ihan jotain muuta. Tätä kesti kevään ja alkukesän. Entäs nyt?

Olen aloittanut jälleen treenit ja olen täynnä intoa! Vajaan puolen vuoden treenitauko on tehnyt tehtävänsä. Olen täynnä energiaa ja odotan innolla seuraavaa treenikertaa. Lihakset ovat aivan jumissa mutta rakastan tätä tervettä kipua! :)

Summasummarum. Pitkäkin treenitauko ei tarkoita sitä että treenit on treenattu vaan päinvastoin. Pitkänkin tauon jälkeen huomaa että lihaskunto ei ole hävinnyt mihinkään ja liikunnan ilo on tallella.


Onko sinulla kokemuksia tällaisista pitkistä treenitauoista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haluan ylläpitää blogissani positiivisen fiiliksen ja tästä syystä vain asialliset kommentit julkaistaan! :)