4. elokuuta 2013

Valentino Rockstud


Jostain syystä olen unohtanut postailla ihanuuksista joita olen matkoiltani kotiuttanut. Seuraavaksi ostos jonka tein huhtikuisella Pariisin reissulla. Mysteeripaketista oli tuolloin kuva blogissa. Mitä sieltä sitten kuoriutui oli nämä Valentinon Rockstud korkkarit!

Nämä ihanuudet pääsivät jalkaani ensi kertaa Houstonissa ja täytyy sanoa että ne keräsivät kyllä katseita! :) Yhdistin kengät Diane von Furstenbergin Zarita pitsimekkoon ja asu oli kyllä täydellinen. Harmi ettei illan asusta ole kuvia. Täytyy jossain vaiheessa ottaa kuvaa tuosta asusta! :)

6 kommenttia:

  1. Upeat kaunottaret, varmasti keräävät katseita :)

    VastaaPoista
  2. Uu-la-laa, kuinka upeat kengät!

    VastaaPoista
  3. Mä oon niin kateellinen! Noi on ihanat, ja olen juuri tuossa väricombossa metsästänyt netistä ties kuinka kauan. Uskon että keräsivät katseita, ihan mahtavat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä kenkiä on ilmeisesti melkoisen haastava löytää. Ostin kengät Valentinon myymälästä ja sielläkin on kuulemma koot kaiken aikaa loppu. Minulla oli kuulemma onnea kun löysin omani. :) Ovat kauniit kuin koru!

      Poista
    2. Koskas näistä ihanuuksista saa kuvia? Entä vastaako koko normaalia käyttämääsi kokoa?

      Poista
    3. Koko vastaa normaalia kokoani. Yritän saada viikonloppuna kuvattua kengät in action. :)

      Poista

Haluan ylläpitää blogissani positiivisen fiiliksen ja tästä syystä vain asialliset kommentit julkaistaan! :)